سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
معاون وزیر نیرو از پیگیری موضوعات آبی مشترک با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: وزارت نیرو این‌ مسائل را از بعد فنی و حقوقی پیگیری می‌کند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با معاون وزیر خارجه سوریه دیدار و بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفتگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در حوزه منطقه‌ای گام‌های خوبی برداشته شده و در حال پیگیری است. روابط با عربستان در جهت طبیعی حرکت می‌کند و بزودی با همتای سعودی خود دیدار و فعالیت سفارتخانه‌ها از سر گرفته خواهد شد.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
مشهد ـ سفیر ایران در ترکمنستان گفت: براساس یادداشت تفاهمی که بین ایران و ترکمنستان به امضا رسید مقرر شد کمیته ای برای کمک به برطرف کردن اختلافات بازرگانان و مسائل ترانزیتی دو کشور تشکیل شود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: با توجه به نفوذ ایران در منطقه، حل مسائل منطقه بدون حضور ایران میسر نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
این سفر دیپلماتیک که در واقع اولین سفر «محمد شیاع السودانی» در مقام نخست وزیر عراق به تهران است در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها علاوه بر مسائل جاری بین دو کشور طی سال ها، حمله‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های تروریستی در بخشی از اقلیم کردستان عراق به یکی از پرونده‌های مهم در روابط دو کشور تبدیل شده است چنان که شاید بتوان گفت سایر موضوعات بین تهران و بغداد به نوعی تحت حاشیه این موضوع قرار گرفته است.
گروسی مدعی شد: من مجدداً تأکید می‌کنم که این مسائل ناشی از تعهدات ایران بر اساس توافقنامه جامع پادمان بین ایران و آژانس است و باید حل و فصل شود تا آژانس در موقعیتی باشد که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد نشست بعدی آژانس و ایران باید با هدف شفاف سازی مسائل باقی مانده صورت گیرد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
پاشینیان چندی پیش در یک تماس تلفنی با مقام های کشورمان گفته بود جمهوری اسلامی ایران همواره در رفع تنش‌ها و بحران‌های منطقه نقشی سازنده و تاثیرگذار داشته است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در مصاحبه با تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد: ایران بازیگر بسیار مهمی در مسائل منطقه‌ای و بین‌ المللی به شمار می آید.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار و گفتگوی خود با مدیر سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: مسائل باقی‌مانده میان ایران و آژانس را نمی‌توان رها کرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ